Innoveren met klantenservice: integreer je service Desk met je eigen smartphone app.

Bereikbaar zijn voor klanten is uiterst belangrijk. Je relatie met de klant is immers je allerhoogste goed. Net daarom wil je het die klant zo makkelijk mogelijk maken. Je faciliteert het een en ander erg makkelijk met een online helpdesk en klantenportaal, wat op te zetten is op een paar uur tijd. Elk bedrijf doet hier haar voordeel mee.

Wil je het je klanten nog makkelijker maken én echt uitblinken? Ook dat kan en hoeft niet eens ingewikkeld of duur te zijn: steek je helpdesk en klantenportaal letterlijk in de zak van de klant ( of prospect)

Dat kan door je eigen smartphone app te laten ontwikkelen en deze te integreren met je online service desk. De integratie is een kwestie van deze aan te zetten. Vanzelfsprekend is die moderne service desk oplossing zo opgemaakt dat al de informatie ook makkelijk te lezen is op het kleine scherm van een telefoon.

Die combinatie zorgt voor een fantastische klantenervaring. Wij maken het een en ander graag voor u duidelijk aan de hand van een demo sessie. Dat kan via één van onze activiteiten of tijdens een persoonlijke kennismaking.

Contacteer ons vandaag nog.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.