Het belang van mobile en een eigen app.

Facebook betaalt meer dan 16 miljard dollar voor de overname van WhatsApp: onwaarschijnlijk veel geld. En natuurlijk is het Facebook in de eerste plaats  te doen over de gebruikers van WhatsApp en vooral over informatie over en rond deze gebruikers. Facebook moet het immers hebben van verkoop van advertenties.

Al die overnames en bewegingen ( eerder deze week werd ook Viber verkocht) zetten echter ook  nog maar eens het belang van “mobile”: smartphones én apps in de verf.

Je kan er inderdaad niet omheen: nooit eerder in de geschiedenis van de mensheid is iets sneller gegroeid.

Nooit eerder heb je als bedrijf dergelijke kans gekregen om jouw eigen zaak letterlijk in de binnenzak van je klant te steken: “any smartphone app is just two taps away”

Je kan dus al jouw informatie heel makkelijk toegankelijk maken voor je klant, je kan uiterst bereikbaar worden, je servicedesk en kennisbank overal beschikbaar maken…

Bovendien is een eigen app, mede dankzij cloud computing, vandaag betaalbaar voor elke KMO.

Interesse? Wij introduceren je graag de vele mogelijkheden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.