Hoe elke KMO de klantenservice kan verhogen op minder dan een halve dag

“Good customer service costs less than bad customer service”

Eén van mijn favoriete quotes van Sally Gronow.

Toegegeven, goede klantenservice, het is snel en  makkelijk gezegd.

Wat mij betreft begint elk initiatief rond klantenservice met goed bijhouden wat er bij die klanten leeft, wat hen bezig houdt, welke problemen ze ervaren, wat er eventueel beter kan.  En dat gestructureerd bijhouden van wat die klanten zeggen, is vandaag makkelijker dan ooit.  Je doet dat in een online service desk. En er bestaan talloze goede service desk systemen met uitgebreide functionaliteit welke super eenvoudig op te zetten zijn.

Dat betekent concreet  dat je op minder dan een halve dag en voor amper 200 euro (per jaar!) een service desk systeem in gebruik hebt met functionaliteit welke enkele jaren terug duizenden euros gekost zou hebben.

Daar geen gebruik van maken zou jammer zijn.

Het is onze passie om technologie in te zetten die jouw bedrijf helpt om dichter bij je klant te staan.

Mogen wij je verbazen over wat er vandaag mogelijk is? Wij maken graag met je kennis!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.