Vier concrete voordelen van (social) CRM

  • Efficiëntere marketing

Betere inzichten zorgen voor betere en meer gerichte campagnes. Je weet waar je klanten zijn en je weet ze ook daar te bereiken. Je ontdekt nieuwe manieren om met je klanten te communiceren. Je komt nieuwe kansen op het spoor en importeert die lead met één klik in je social CRM systeem. En samen met je collega’s zet je die (nieuwe) relatie om in new business.

  • Betere sales teams

Social CRM helpt Sales! Het is een bron voor nieuwe inzichten. Prospects delen informatie over henzelf, hun uitdagingen en hun voorkeuren. Dankzij Social CRM maak je gebruik van deze (gratis) informatie. Je hebt geluisterd naar je klant, je sales pitch is daar precies op afgestemd. Dankzij social CRM verkoop je meer!

  • Tevredener klanten

Dankzij social CRM betrek je je klanten bij al je bedrijfsactiviteiten. Je biedt nieuwe manieren om met jou te communiceren. Loopt er iets mis, kom je dat snel te weten. Klanten weten dat je er voor hen bent. Jouw klanten service wordt zo een nieuwe bron van inkomsten

  • Lagere kosten

U maakt gebruik van cloud computing. Je moet dus geen hardware of software kopen, installeren en onderhouden. Daardoor bespaart u op uw vaste IT kosten en betaalt u enkel voor wat u nodig heeft. Per maand, zonder enig risico.

Social CRM is nu. Het gaat niet over meer Twitter volgers of Facebook fans. Het gaat over meer verkopen. Het gaat over daar te zijn, waar ook je klanten zijn.

Social CRM is niet moeilijk, het is wel een kwestie van eraan te beginnen.

Download vandaag nog ons gratis Ebook!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.