Social Business: het begin van een nieuw tijdperk

Iedereen praat over u en uw merk!

Achter uw rug. Op het web, via twitter en Facebook, via blogs en user communities.

En terwijl ze dit doen, bepalen zij de waarde van uw business.

Met “social business” sluiten we een tijdperk af en treden we binnen in een nieuwe realiteit.

De spelregels veranderen. Iedereen en elke industrie wordt beïnvloed.

Drijvende kracht van de verandering  is de toenemende macht van het individu en de consument. Gewapend met technologie én in contact met anderen, is die consument- “the connected customer” beter geïnformeerd én machtiger dan ooit.

Business wordt “social” en  (social)  technology zorgt ervoor dat de manier waarop we zaken doen, verandert. Niet enkel de technologie verandert, ook de mensen zelf veranderen deze keer: we gaan anders kopen. We zouden anders moeten gaan verkopen.

Die veranderingen zijn uitdagend.

Elke industrie, groot en klein, wordt beïnvloed. Voorspellen wat de exacte reikwijdte zal zijn, kan niemand. Noch bestaat er een uitgeschreven handleiding, we zijn immers nog maar een paar jaar ver.

Wat wel zeker is, is dat uw klanten beter, sneller en goedkoper willen. Ze verwachten transparantie, bezieling en een gepersonaliseerde service.

Maak u op om snel en flexibel in te spelen op steeds veranderende markten. Wilt of kan u nog concurreren op prijs of product?

Doe je voordeel met de verandering en focus  nog meer op de klant en direct betrokkenen. Doe dat echt en authentiek. En laat dat zien!

Customer centricity is niet langer een modewoord maar wordt een echte must.

Maak hierbij gebruik van technologie en betrek  je klanten, partners, medewerkers.

Meer weten? Contacteer ons vandaag of schrijf hier voor één van onze events.

 

Boek een afspraak

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.