Social CRM voor de uitgeef professional

Met onze workshop social CRM voor de “uitgeef professional” komen we, na de advocaten en makelaars, op iets gekender terrein. Tenminste vooral  Roger dan, want hijzelf is naast “marketeer” ondertussen ook “uitgever” geworden. Voor mezelf is het uitgeverswereldje onbekend.

Niet zo dus voor Roger, hij mag zichzelf uitgever noemen, en mede dankzij social media en social CRM is Roger succesvol (hij zal dat zelf niet zo snel over zichzelf zeggen….)

Samen met zijn team heeft hij  recentelijk een tweede boekje in de reeks “het nieuwe genieten” gelanceerd. Het eerste boekje, een receptenboekje van en voor een diabetespatiënt, is mede tot stand gekomen en gelanceerd door volop  gebruik te maken van social media en social CRM.

En dat werkt echt…

Het is schitterend om horen als Roger vertelt over die journalist die verheugd is om net op het juiste moment een telefoontje te krijgen. Eigenlijk niet toevallig natuurlijk….Want via social CRM werd desbetreffende persoon dan ook al een tijdje gevolgd…. ”Listen and engage”, heet dat in  goed Engels jargon.

Informatie is gratis, ze ligt voor het grijpen!”  Sommigen noemen dat Big Data wellicht?

Dankzij technologie en de juiste tools doe je er je voordeel mee. Dat kan iedereen. Het is echter wel een kwestie van de juiste dingen doen. En het vereist een inspanning natuurlijk.

Maar het werkt dus echt. Voor advocaten, maar zeker ook voor uitgevers!

En zo komen we tot de kern van onze aanpak: met veel enthousiasme delen wij onze kennis, op één namiddag. Dit uit verschillende vakgebieden: sales, marketing en ICT. Geen van ons claimt dé specialist te zijn (bestaat die wel in dit nieuwe vakgebied?), maar samen geraken we echt een eind.

En zo wordt die workshop  voor de deelnemers een belangrijke stap naar new business en meer omzet. Onze bedoeling en inzet!

Interesse? Contacteer ons vandaag nog.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.