Digitale strategie vereist geïntegreerde aanpak

Online marketing is (of zou de verantwoordelijkheid moeten zijn) van een heel team, het vereist een geïntegreerde aanpak.
Of het nu gaat over search engine optimalisatie of search engine advertising, het gebruik van sociale kanalen, online video, CRM, email marketing, blog, website, apps, …. al deze kanalen moeten op elkaar afgestemd zijn. Zelfs de developers, die al het moois wat bedacht wordt, technisch moeten uitvoeren, moeten bij deze geïntegreerde aanpak betrokken worden.
Net daarom is het zo belangrijk om bij de bepaling van je digitale strategie met verschillende experten rond de tafel te kunnen zitten.

Het gaat over én marketing én IT én sales.

Een marketeer kan nog de beste campagne verzinnen, als deze niet tijdig opgevolgd wordt door het sales team (CRM?) , is de campagne een maat voor niets. Geen enkel bedrijf kan het zich vandaag nog permitteren om het IT budget aan de verkeerde middelen te spenderen: ook IT investeringen moeten “klantgericht” gebeuren en IT moet dus betrokken zijn bij de sales en marketing initiatieven.

Dat is meteen de reden waarom we bij Kliento samenwerken met verschillende partners. Wijzelf beschikken over een brede, algemene kennis op het vlak van IT, sales en marketing: daar waar nodig halen wij er de juiste specialist bij.
Die juiste specialist is steeds een kei in zijn of haar vakgebied.
Die juiste specialist wil uitblinken!

Uitgerekend door gebruik te maken van slimme technologie ( bvb Google Hangouts) is het vandaag makkelijker dan ooit om samen te werken met die verschillende vakmensen.
Op die manier kunnen wij onze klanten een echte, geïntegreerde aanpak bieden. Een aanpak van niveau. Betaalbaar!

Geïnteresseerd? We maken graag met u kennis.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.